ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

به نام خدا

ورزش آنلاین آماده همکاری با وبلاگ نویسان حرفه ای میباشد.در صورت تمایل برای همکاری خواسته خود را در یک نظر خصوصی به ما ارسال کنید.

IMG_20100102_100507میلاد وطن پرست،مجری شبکه سهند با نشان دادن عدد چهار

ورزش آنلاین-به نظر میرسد ده خیا در من یونایتد ماندنی شده است.

 مارکا نوشته است که انتقال دیوید ده خیا به رئال مادرید منتفی شده است، اگرچه رئال بعد از جدایی کاسیاس، مطمئناً به دنبال دروازه بانی جدید خواهد بود ولی شیاطین سرخ و به خصوص فن خال اکنون دیگر به از دست دادن ده خیا فکر نمی کنند و مصر به حفظ وی برای شروع فصل جدید هستند.

یعقوب کریمی و استقلال و ذوب آهنورزش آنلاین- به گزارش خبرگزاری تسنیم،باشگاه استقلال تا شب گذشته به یعقوب کریمی فرصت داده بود که بتواند رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه سپاهان دریافت کند، اما این بازیکن نتوانست نظر مدیران سپاهان را جلب کند. در همین راستا، بهرام افشارزاده با مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سپاهان تماس گرفت تا شاید بتواند او را برای صدور رضایتنامه کریمی متقاعد کند.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیمبا اعلام این خبر اظهار داشت: افشارزاده با من تماس گرفت و با رایزنی‌هایی که انجام دادیم، موافقت خود را برای صدور رضایت‌نامه کریمی اعلام کردم.

وی در خصوص اینکه در اظهارنظری گفته بود کریمی را مجانی به استقلالی‌ها نمی‌دهد، گفت: این صحبت‌ها برای دو روز پیش بود. من پیش از این گفته بودم که کریمی را مجانی به استقلال نمی‌دهیم، اما امروز با صحبت‌‌های افشارزاده به استقلالی‌ها بابت کریمی «اوکی» دادم.

برنامه کامل لیگ برتر پانزدهم مشخص شدورزش آنلاین - با انجام قرعه کشی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر مروری داریم بر تقابل های جالبی که در نیم فصل اول این رقابت ها شکل گرفته است.

دو اتفاق در هفته اول
در حال حاضر و روی کاغذ تقابل نفت تهران و تراکتورسازی در هفته اول لیگ برتر مهم‌ترین بازی روز خواهد بود. رویارویی آنها در آخرین بازی فصل گذشته در تبریز که با اتفاقات عجیب و حاشیه‌های زیادی همراه بود با نتیجه ۳-۳ به پایان رسید و همین نتیجه هم جام قهرمانی را از هر دو تیم گرفت. اتفاق بعدی این روز مصاف سیاه‌جامگان با استقلال در مشهد است؛ جایی که رضا عنایتی خیلی زود مقابل پرویز مظلومی و استقلال قرار می‌گیرد. بدون شک این بازی به خاطر حضور عنایتی حساسیت خاصی خواهد داشت.

هفته دوم، دو دربی و تقابل لیگ یکی‌ها
در هفته دوم شاهد دو دربی هستیم، یکی در تبریز و دیگری در اصفهان. برای تراکتورسازی که در هفته اول با نفت بازی کرده، این دربی اهمیت زیادی دارد. شهرآورد اصفهان هم به خاطر رویارویی فرکی و گل‌محمدی حساسیت خاصی خواهد داشت. در همین روز دو تیم لیگ یکی سیاه‌جامگان و استقلال اهواز که امسال به لیگ برتر صعود کرده‌اند مقابل هم قرار می‌گیرند.

تقابل اصفهانی‌ها با سرخابی‌ها در هفته سوم
با حضور سه تیم اهوازی در لیگ پانزدهم شاهد برگزاری شش دربی در این شهر خواهیم بود که اولین آن را در هفته سوم دو تیم فولاد و استقلال خوزستان برگزار می‌کنند. در همین روز دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف حریفان اصفهانی‌شان می‌روند. آبی‌های پایتخت در خانه میزبان ذوب‌آهن هستند و حسین فرکی هم در فولادشهر از برانکو ایوانکوویچ پذیرایی می‌کند. این سه بازی می‌تواند بسیار جذاب هم باشد.

چهار بازی سخت در هفته چهارم
اگرچه تمام بازی‌های لیگ از اهمیت زیادی برخوردار است اما به نیمی از بازی‌های روز چهارم نگاه خاصی وجود خواهد داشت. پرسپولیس که فصل گذشته در جام حذفی به ذوب‌آهن باخت حالا در تهران از تیم یحیی گل‌محمدی به عنوان قهرمان حذفی پذیرایی می‌کند. سپاهان هم در اصفهان با فولاد خوزستان بازی بسیار مهمی را برگزار می‌کند که شاید نتیجه‌اش برای تیم‌های بالانشین هم اهمیت داشته باشد. دیگر بازی مهم این روز را سیاه‌جامگان و گسترش فولاد در تبریز برگزار می‌کنند که قطعا رویارویی رسول خطیبی با تیم سابقش تماشایی خواهد بود. از طرفی تراکتورسازی که فصل گذشته در هر سه بازی‌اش مقابل پدیده (۲ بازی لیگ و یک بازی حذفی) شکست خورده بود در مشهد به مصاف هم می‌روند.

هفته پنجم، علی منصور - استقلال
بدون شک در روز پنجم لیگ و فارغ از جایگاه تیم‌ها در جدول، همه نگاه‌ها به بازی استقلال با نفت تهران و رویارویی علیرضا منصوریان با پرویز مظلومی معطوف است. سرمربی نفت فصل گذشته هر دو بازی رفت و برگشت را از امیر قلعه‌نویی برد. در همین روز پرسپولیس با فولاد بازی می‌کند. بازی دو تیم در اکثر دوره‌های قبلی لیگ تماشایی بوده است.

هفته ششم، سپاهان - تراکتور و دربی مشهد
در هفته ششم لیگ، مشهدی‌ها برای اولین بار و پس از سال‌ها شاهد برگزاری دربی در سطح لیگ برتر در شهرشان هستند. رضا عنایتی که نیم‌فصل اول لیگ گذشته برای پدیده بازی می‌کرد حالا مقابل آنها قرار می‌گیرد و رضا مهاجری که سیاه‌جامگان را به لیگ برتر آورد در این روز روی نیمکت پدیده می‌نشیند. دیگر بازی حساس این هفته را سپاهان و تراکتورسازی برگزار می‌کنند. تبریزی‌ها فصل قبل در آخرین بازی، قهرمانی را به سپاهان دادند. در همین روز مصاف فولاد خوزستان با ذوب‌آهن هم تماشایی خواهد بود.

هفته هفتم، تکرار فینال حذفی و تقابل قرمزها در تبریز
در روز هفتم لیگ برتر دو بازی بسیار حساس و تماشایی را شاهد خواهیم بود. پرسپولیس - تراکتورسازی، مسابقه‌ای که همیشه و در هر چارچوبی که برگزار شده تماشاگرپسند بوده است. قطعا با توجه به جایگاه‌شان تا قبل از آن بازی در جدول حساسیت بازی دو چندان می‌شود. بازی دیگر این روز، تکرار فینال جام حذفی فصل گذشته است. ذوب‌آهن و نفت تهران یک بازی سخت و نزدیک است. کارلوس سانتوس مدافع فعلی نفت مقابل تیم سابقش می‌ایستد.

هفته هشتم، فولاد - تراکتورسازی و سربازها
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از دو بازی سخت با سپاهان و پرسپولیس، در سومین بازی متوالی مقابل فولاد قرار می‌گیرد. حضور بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، سروش رفیعی و احمد عبدا...زاده به حساسیت این بازی اضافه خواهد کرد.

هفته نهم، جلالی و باز هم تراکتورسازی
در هفته نهم و جدا از رویارویی استقلال اهواز با پدیده مشهد که به نوعی به خاطر توافق اولیه رضا مهاجری سرمربی فعلی مشهدی‌ها با تیم اهواز که حساسیت خاص خودش را دارد، تقابل مجید جلالی با تراکتورسازی هم در نوع خود بسیار حایز اهمیت است. سایپا در فصل گذشته سه بار مغلوب تیم تبریزی شده و قطعا جلالی برای جبران آن شکست‌ها انگیزه دارد.

هفته دهم، هفته بازی‌های بزرگ
یکی از هفته‌هایی که بازی‌های مهمی در آن برگزار می‌شود هفته دهم لیگ است. تراکتورسازی با ذوب‌آهن بازی می‌کند و سینا عشوری پس از یک سال محرومیت با لباس قرمز مقابل تیم سابقش (اصفهان) قرار می‌گیرد. دومین دربی اهوازی هم میان استقلال خوزستان و استقلال اهواز در این روز برگزار می‌شود. بازی سپاهان و استقلال هم که مثل همه ادوار گذشته حساس و مهم خواهد بود. پرسپولیس هم با ملوان بازی می‌کند؛ مسابقه‌ای که همیشه تماشایی بوده است.

هفته یازدهم، دربی ۸۱
بدون شک مهم‌ترین بازی هفته یازدهم که چند روز قبل از آن مورد توجه رسانه‌ها قرار خواهد گرفت بازی پرسپولیس - استقلال خواهد بود. قرمزها هر دو بازی فصل گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشتند و حالا آبی‌های پایتخت با پرویز مظلومی بسیار باانگیزه و امیدوارند که آن شکست‌ها را جبران کنند.

هفته دوازدهم، تقابل اهوازی‌ها با سرخابی‌ها
در هفته دوازدهم لیگ، بازی حساس کم نداریم. رسول خطیبی با سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی قرار می‌گیرد. او انگیزه‌های زیادی برای آن بازی خواهد داشت تا شایستگی‌هایش را یک بار دیگر به مسوولان تراکتورسازی،هوادارانش و البته تونی اولیویرا نشان دهد. در همین روز فولاد و سپاهان رو در روی هم قرار می‌گیرند؛ مسابقه‌ای که حتما تماشایی می‌شود. اگر پیکان در نهایت لیگ برتری بماند آن‌وقت رویارویی مرزبان با پدیده در آن روز حساسیت خاص خودش را خواهد داشت.

هفته سیزدهم، پرسپولیسی‌های نفت مقابل پرسپولیس
برای سید جلال حسینی و پیام صادقیان تمام بازی‌های لیگ یک طرف، بازی با پرسپولیس هم یک طرف. در این روز همه نگاه‌ها به این بازی و البته مصاف این دو بازیکن با قرمزهای پایتخت است؛ مسابقه‌ای که البته برای علیرضا منصوریان هم اهمیت زیادی دارد و به عنوان یک استقلالی بازی خاص است. در همین روز سومین دربی شهر اهواز برگزار می‌شود و استقلال اهواز رو در روی فولاد خوزستان قرار می‌گیرد.

هفته چهاردهم، جدال مدعیان
در روز ماقبل پایانی نیم‌فصل دو بازی حساس را احتمالا در جمع بالانشینان جدول تماشاگر هستیم. تراکتورسازی با استقلال روبه‌رو می‌شود؛ مسابقه‌ای که همیشه تماشایی، پرگل و البته بدون حاشیه هم نبوده است. فولاد و نفت تهران هم دیگر بازی حساس این روز را برگزار خواهند کرد.

هفته پانزدهم، کم‌استرس
در هفته پایانی لیگ، تیم‌های بالای جدول رو در روی هم قرار نمی‌گیرند و به نظر می‌رسد تیم‌ها هفته کم‌حاشیه‌ای را پشت سر گذاشته و برای نیم‌فصل دوم آماده شوند.


ورزش آنلاین-دیشب هادی ساعی،تکواندو کار سرشناس و مدال آور سال های نه چندان دور،میهمان یک برنامه در شبکه شما بود.مجری برنامه از ساعی پرسید شما طرفدار کدام تیم هستید؟اگر استقلالی هستید رنگ آبی و اگر پرسپولیسی هستید رنگ قرمز.هادی ساعی در جواب گفت هیچکدام.من ترک هستم و رنگ قرمز من تراکتوریست.بعد از آن بحث به بازی تراکتور مقابل نفت کشیده شد و ساعی ضمن تمجید از تیم محبوبش خاطرنشان کرد  که تراکتور فقط به خاطر مسائل داوری قهرمانی را از دست داد.

 

حمزه یونسورزش آنلاین-بر طبق شنیده ها حمزه یونس مهاجم اهل تونس امروز وارد تبریز شد و اخبار حاکی از آن است که حتی با مسئولان تراکتور به توافق رسیده و فردا قرارداد خود را امضا خواهد کرد.او در تیم های تونسی و همینطور در لیگ رومانی فوق العاده کار کرد و در یازده بازی نه گل برای تیمش به ثمر رساند.اما این بازیکن در این اواخر آن ثبات همیشگی را نداشته است.او در در فصل قبل در یک سال در دو تیم بازی کرده است.او ابتدا به بوتف بلغارستان رفت ولی آن عملکرد همیشگی را نداشت و در 17 بازی تنها 4 بار موفق به گشودن دروازه حریفان شد.بعد از یک نیم فصل حضور در بوتف،او به لودوگورتس،سرشناس ترین تیم بلغارستان پیوست و انجا هم عملکرد متوسطی داشت و در 16 بازی 6 گل به ثمر رساند.اگر کمی به عملکرد این بازیکن دقت کنید متوجه میشوید او در هر تیمی که بیش از یک یا دو سال بازی کرده عملکرد فوق العاده ای داشته است.به عنوان مثال او شش سال در تیم الصفاقصی تونس بازی کرد و در این شش سال 135 بار به میدان رفت و 46 گل به ثمر رساندکه امار خیلی خوبیست. با توجه به سابقه حضور این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا و  اختلاف سطح لیگ بلغارستان با لیگ ایران میتوان نتیجه گرفت حمزه یونس تونسی میتواند گزینه خیلی خوبی برای جایگزینی ادینیو باشد و یا حتی بهتر از او.


برای تماشای گل های این بازیکن اینجا کلیک کنید.

 آنخل دی‌ماریاورزش آنلاین-نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گزارش داد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنان چشم به خدمت گرفتن هافبک آرژانتینی تیم فوتبال منچستریونایتد دارد. شیاطین سرخ، بدون دی‌ماریا به تور آمریکایی‌شان رفته‌اند و پاریسی‌ها قصد دارند از این فرصت استفاده کنند و با پیشنهادی 43 میلیون پوندی این هافبک 27 ساله را به خدمت بگیرند و با خود به تور پیش‌فصل آمریکایی‌شان ببرند.

دی‌ماریا که فصل گذشته در ازای 59.7 میلیون پوند با قراردادی پنج ساله به منچستریونایتد پیوست، پیش از این اعلام کرد بود که می‌خواهد در این تیم بماند و برخلاف فصل گذشته که عملکرد پر فراز و نشیبی داشت، در این فصل متفاوت ظاهر شود.

گفته می‌شود دی‌ماریا به همراه هم‌تیمی‌اش، مارکوس روخو که به تازگی به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکا شرکت داشتند به جمع بازیکنان منچستریونایتد در تور آمریکا ملحق خواهند شد.

قهرمان فرانسه در تاریخ 29 جولای (7 مرداد) در شیکاگو آمریکا به مصاف منچستریونایتد می‌رود.

 تمرین پرسپولیسورزش آنلاین-بازیکنان پرسپولیس صبح امروز (سه‌شنبه) به جای تمرین در جلسه توجیهی کادرفنی شرکت کردند.

 بازیکنان پرسپولیس صبح امروز (سه‌شنبه) به جای تمرین از ساعت ۱۱ به وقت محلی در جلسه توجیهی کادر فنی شرکت کردند. برانکو بعد از دو جلسه تمرین پرفشاری که روز دوشنبه برای شاگردانش در نظر گرفت تمرین امروز صبح سرخپوشان را تعطیل و جلسه تئوری برای آنها تدارک دید. آخرین اخبار اردوی سرخپوشان در زیر می‌آید:
* تمرین نوبت عصر دیروز پرسپولیس در زمین چمن ورزشگاه شهر گیزیلچه برگزار شد و برانکو از کیفیت این زمین ابراز رضایت کرد. با توجه به این قضیه قرار است تمرین نوبت عصر سرخپوشان مجدداً در همین ورزشگاه برگزار شود.
* دکتر تیم پرسپولیس دیشب به برنکو اطلاع داد که مسلمان در شرایط آب و هوایی ترکیه به اردوی سرخپوشان ملحق نشود، بهتر است و سرمربی پرسپولیس هم با این مسئله موافقت کرد.
* تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که به بازی بیلیارد آشنا هستند شب گذشته بعد از صرف شام راهی سالن بیلیارد کمپ شده و تا ساعت ۲۲:۴۵ آنجا بودند. برانکو تأکید کرده ساعت ۲۳ همه بازیکنان باید در اتاق‌های خود در هتل خواب باشند.
* مسئولان باشگاه پرسپولیس به شدت از حضور خبرنگارانی که از تهران راهی ترکیه شده‌اند به هتل محل اقامت تیم‌شان، جلوگیری می‌کنند. حتی بین یکی از مسئولان باشگاه با یکی از عکاسان مشاجره لفظی صورت گرفت.
* خوردبین وقتی صبح امروز فهمید موبایلش پیدا شده است، حسابی خوشحال شد. او موبایل خود را هنگام سفر تیم به آنکارا در هواپیما جا گذاشته بود.
* بازیکنان پرسپولیس عصر روز جمعه را استراحت خواهند کرد و حتی می‌توانند برای گشت‌وگذار راهی آنکارا شوند.
* تاریخ دومین دیدار تدارکاتی پرسپولیس تغییر و از روز جمعه به عصر روز شنبه موکول شد. این در حالی است که هنوز نام حریف تدارکاتی سرخپوشان در این مسابقه مشخص نشده است.
* برانکو پیگیر وضعیت مهاجم صربستانی مدنظرش که برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به تهران آمده، است و درخواست کرده این بازیکن بعد از عقد قرارداد با باشگاه سریع به اردوی تیم در ترکیه ملحق شود.

 

ورزش آنلاین- هافبک فصل قبل تیم فوتبال تراکتورسازی با عقد قراردادی به سیاه‌جامگان مشهد پیوست.

 احمد کامدار فصل قبل با نظر رسول خطیبی از گسترش فولاد به تراکتورسازی پیوست.
این بازیکن امسال در برنامه‌های کادرفنی تراکتورسازی نبود. کامدار بعد از گرفتن رضایت‌نامه خود از باشگاه تراکتورسازی با عقد قراردادی یکساله به سیاه‌جامگان مشهد پیوست.
رسول خطیبی سرمربی سیاه‌جامگان برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده بود.

 

1436880614352_CJ4HeHEWIAApy0I.jpgورزش آنلاین- تیم ملی فوتبال ساحلی در یک بازی نزدیک توانست مکزیک را شکست دهد.

 تیم ملی فوتبال ساحلی در حالیکه سه بر صفر جلو بود اما دو گل دریافت کرد و لحظات پایانی بازی با استرس دنبال شد.

البته ایران یک بار توپ را به دیرک دروازه ایران زد. پیمان حسینی دروازه بان ایران در وقت سوم فوق العاده بود و توانست چند موقعیت صد در صد را از حریف بگیرد. البته او از ناحیه سر مصدوم هم شد و با سر باندپیچی شده یک پنالتی را هم در لحظات پایانی گرفت تا همه منتظر نتیجه بازی اسپانیا و برزیل بمانند. برزیل در صورت شکست بااختلاف دوگل از اسپانیا،‌باعث حذف ایران خواهد شد. امیدواریم برزیلی ها و اسپانیایی ها فوتبال پاک را به نمایش بگذارند و جوانمردانه بازی کنند.

گلهای ایران را در این بازی محمد احمدزاده، فاروق درا و امیرحسین اکبری به ثمر رساندند.

در دیگر بازیهای امروز تیم های روسیه و تاهیتی به مصاف هم می روند و ماداسگار و پاراگوئه بازی سوم امروز است و در بازی آخر اسپانیا و برزیل به مصاف هم می روند که برای ایران یک بازی حساس است. البته بازی روسیه و تاهیتی هم یک بازی حساس است و می تواند حریفان مرحله یک چهارم نهایی ایران را تعیین کند.

  رحیم استرلینگ پسر طلایی اروپا شد+عکس                    ورزش آنلاین- استرلینگ در تست پزشکی منچسترسیتی شرکت کرده تا انتقالش به این تیم را نهایی کند.

 منابع خبری در انگلیس مدعی شده اند که رحیم استرلینگ از ساعتی قبل به باشگاه منچسترسیتی رفته است و اکنون در حال انجام تست پزشکی در این تیم است تا انتقالش را به سیتی به زودی نهایی کند.

رحیم استرلینگ با قراردادی به ارزش ۴۹ میلیون پوند به منچسترسیتی خواهد پیوست.


سرخیو راموس          ورزش آنلاین - رئال مادرید قصد فروش کاپیتانش را ندارد .

 روزنامه مارکا ادعا کرده است که باشگاه رئال مادرید علی رغم اینکه مذاکرات تمدید قرارداد با سرجیو راموس به بن بست خورده و روابط این بازیکن با فلورنتینو پرز هم مساعد نیست قصد فروش این بازیکن که با جدایی ایکر کاسیاس صاحب بازوبند کاپیتانی شده را ندارد .

این در حالی است که منچستریونایتد تنها در صورتی که بتواند راموس را جذب کند به داوید ده خیا اجازه پیوستن به رئال را می دهد .

در این گزارش بار دیگر تاکید شده است که راموس همچنان قصد جدایی از رئال را دارد و از برخورد مدیران این باشگاه راضی نیست .

 


Kardoso         ورزش آنلاین - مدافع چپ پای پیشین تیم نفتچی باکو با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست.

 «کارلوس الکساندر کاردوسو» برزیلی با عقد قراردادی یک ساله به تیم تراکتورسازی پیوست و قراردادش را در هیات فوتبال تبریز به ثبت رساند. وی متولد سال ۱۹۸۴ در شهر سانتا روسا ده ویتربوی برزیل است که در پست دفاع مرکزی بازی می‌کند.
این بازیکن چپ پا در سال ۲۰۰۵ در تیم کومریکال برزیل به میدان رفته و از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ در تیم استرلا آمادورا پرتغال حضور پیدا کرد و در سال ۲۰۰۸ در تیم سی اس پاندوری رفته و تا سال ۲۰۱۲ در این تیم رومانیایی بازی کرد.
وی در فصل نخست ۲۵ بازی، در دومین سال حضورش در این تیم ۲۹ بازی و در سومین فصل ۱۷ بازی برای تیمش انجام داد و سرانجام در سال چهارم پس از حضور در ۲۶ بازی این تیم رومانیایی را ترک کرد. کارلوس در طول این دیدارها باوجود مدافع بودن ۱۱ گل برای تیمش به ثمر رساند.
کارلوس کاردوزو پس از ترک این تیم راهی آلانیا ولادیکاواکاز روسیه شد و در ۸ دیدار این تیم را همراهی کرد و پس‌ از آن راهی ویتوریا یک تیم برزیلی از سالوادور شد و در ۵ دیدار با پیراهن این تیم به میدان رفت.
این مدافع مدافع چپ پا که ۱۹۰ سانتی‌متر قد دارد در ژوئن ۲۰۱۳ قراردادی با نفتچی باکو امضا کرد و به این تیم پیوست و در ۶۸ دیدار نیز در ترکیب تیمش در طول رقابتها حضور پیدا کرد و ۶ گل نیز به ثمر رساند.

نتیجه تصویری برای عکس های استقلالورزش آنلاین- معاون ورزشی باشگاه استقلال از اقدام به جذب دو بازیکن ایرانی دیگر در پست هافبک و مهاجم خبر داد.

 علی نظری جویباری در خصوص اینکه چرا جذب برونو سزار و سایر گزینه‌های خارجی منتفی شده است گفت: این نظر آقای مظلومی است و او در تماس با ما اعلام کرد که روی چند مهاجم خارجی که با آنها مذاکراتی شده بود نظر ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که قرار است چه بازیکنانی جایگزین این نفرات شوند گفت: یک هافبک خارجی مد نظر ما است و قرار شده یک مهاجم و یک هافبک ایرانی هم جذب کنیم.

نظری در پایان در خصوص اینکه چه زمانی اسامی آنها اعلام رسمی می‌شود گفت: فعلا اجازه بدهید مذاکرات را آغاز کنیم سپس اسامی آنها را به اطلاع عموم می‌رسانیم.