ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی


Kardoso         ورزش آنلاین - مدافع چپ پای پیشین تیم نفتچی باکو با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست.

 «کارلوس الکساندر کاردوسو» برزیلی با عقد قراردادی یک ساله به تیم تراکتورسازی پیوست و قراردادش را در هیات فوتبال تبریز به ثبت رساند. وی متولد سال ۱۹۸۴ در شهر سانتا روسا ده ویتربوی برزیل است که در پست دفاع مرکزی بازی می‌کند.
این بازیکن چپ پا در سال ۲۰۰۵ در تیم کومریکال برزیل به میدان رفته و از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ در تیم استرلا آمادورا پرتغال حضور پیدا کرد و در سال ۲۰۰۸ در تیم سی اس پاندوری رفته و تا سال ۲۰۱۲ در این تیم رومانیایی بازی کرد.
وی در فصل نخست ۲۵ بازی، در دومین سال حضورش در این تیم ۲۹ بازی و در سومین فصل ۱۷ بازی برای تیمش انجام داد و سرانجام در سال چهارم پس از حضور در ۲۶ بازی این تیم رومانیایی را ترک کرد. کارلوس در طول این دیدارها باوجود مدافع بودن ۱۱ گل برای تیمش به ثمر رساند.
کارلوس کاردوزو پس از ترک این تیم راهی آلانیا ولادیکاواکاز روسیه شد و در ۸ دیدار این تیم را همراهی کرد و پس‌ از آن راهی ویتوریا یک تیم برزیلی از سالوادور شد و در ۵ دیدار با پیراهن این تیم به میدان رفت.
این مدافع مدافع چپ پا که ۱۹۰ سانتی‌متر قد دارد در ژوئن ۲۰۱۳ قراردادی با نفتچی باکو امضا کرد و به این تیم پیوست و در ۶۸ دیدار نیز در ترکیب تیمش در طول رقابتها حضور پیدا کرد و ۶ گل نیز به ثمر رساند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی