ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ورزش آنلاین-این دو تیم تاکنون 13 بار به مصاف یکدیگر رفتند که 9 بار سرخ‌پوشان فاتح میدان بودند. 2 بار راه‌آهن پیروز از زمین مسابقه خارج‌شده و 2 دیدار نیز به‌تساوی انجامیده است.


جام حذفی ایران 87-88


چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 در زمین اختصاصی تراکتورسازان دو تیم در چارچوب رقابت‌های جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار که سکوهای استادیوم اختصاصی تراکتورسازان مملو از هواداران این تیم بود تیم میزبان با سرمربیگری فراز کمالوند و با بازیکنان جوان خود مغلوب راه‌آهن شد. این بازی در حالی برگزار می‌شد که تراکتورسازان در آن سال‌ها در لیگ آزادگان توپ می‌زدند.


لیگ برتر ایران 88-89


پس‌ازاین شکست درحالی‌که تراکتورسازان به لیگ برتر صعود کرده بودند در اولین مصاف لیگ برتری خود در تبریز و ورزشگاه یادگار امام میزبان راه‌آهن بودند. جمعه 6 شهریور 1388 در حضور هفتاد هزار هوادار سرخ‌پوش، دو تیم به میزبانی تورج حق وردی به مصاف یکدیگر رفتند.
در این دیدار عیسی ترائوره در دقیقه یازده تیم میهمان را پیش انداخت ولی در ادامه این شاگردان فراز کمالوند بودند که با فشار خود توانستند در دقایق 85 و 92 توسط کرار جاسم محمد بازیکن عراقی این تیم بازی را به نفع خود به پایان برسانند. این روزها به‌عنوان بهترین روزهای سکوهای یادگار امام برای میزبان و ترسناک‌ترین روزهای آن برای رقبا بود.
در دیدار برگشت از ساعت 14 چهارشنبه 2 دی 1388 دو تیم در پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار که با قضاوت رفیعی و در حضور دو هزار هوادار برگزار شد تلاش دو تیم پس از پایان 90 دقیقه تلاش سرانجامی جز تساوی بدون گل نداشت.


لیگ برتر ایران 89-90


دیدار رفت دو تیم یک‌شنبه 10 مرداد 1389 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد. تیم میزبان در این دیدار ابتدا با گل مسعود ابراهیم‌زاده از حریف خود پیش افتاد ولی در ادامه امین متوسل زاده نتیجه را به‌تساوی کشاند. در نیمه دوم این دیدار محمد نصرتی و مسعود ابراهیم‌زاده بار دیگر توانستند دو گل دیگر برای میزبان به ثمر برسانند تا تراکتور بااقتدار و با نتیجه سه بر یک پیروز این دیدار لقب گیرد.
ساعت 15 یک‌شنبه 28 آذر 1389 آغاز دیدار برگشت دو تیم بود. تراکتورسازان باز هم توانستند در این دیدار به پیروزی برسند. تک‌گل این تیم را علی علیزاده در دقیقه 8 این دیدار به ثمر رساند.


لیگ برتر ایران 90-91


سوم آذر 1390 ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای این دو تیم بود. در این دیدار که 15:15 دقیقه روز پنج‌شنبه برگزار می‌شد ابتدا حسین کاظمی توانست با یک شوت محکم دروازه میزبان را باز کند ولی رودریگو توزی در دقیقه 91 منجی امیر قلعه‌نویی بود تا تراکتور از یک باخت خانگی فرار کند و راه‌آهن باز در آرزوی اولین برد لیگ برتری خود مقابل تراکتور باشد.
یک‌شنبه سه اردیبهشت 1391 دیدار برگشت در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد. در این دیدار که با قضاوت البرز حاجی پور برگزار می‌شد تنها گل امیرحسین صادقی مدافع تراکتورسازان یک برد خارج از خانه برای شاگردان امیر قلعه‌نویی به ارمغان آورد.


لیگ برتر ایران 91-92


فصل گذشته از رقابت‌های لیگ برتر در دیدار رفت از ساعت 22 روز دوشنبه 16 مرداد 1391 دو تیم در تهران به مصاف یکدیگر رفتند و باز هم این تیم میزبان بود که توانست با یک گل میهمان خود را با شکست بدرقه کند.
در دیدار برگشت نیز یک‌شنبه 24 دی در تبریز تراکتور میزبان راه‌آهن بود.
تیم فوتبال تراکتورسازی در این دیدار با برتری قاطع ۳ بر صفر مقابل راه‌آهن تهران به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد. تراکتورسازی که رقابت سختی با استقلال تهران برای صدرنشینی داشت، هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه‌های کشور پذیرای شاگردان علی دایی در تیم راه‌آهن بود.
بازیکنان تراکتورسازی از ابتدای این دیدار با در اختیار داشتن توپ و میدان برتری خود را به راه‌آهن تحمیل کرده و به پیروزی ۳ بر صفر رسیدند. نماینده تبریز با این پیروزی جمع امتیازات خود را به ۳۸ رساند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال تهران به‌طور موقت در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.
فلاویو لوپز در دقیقه ۴۶ و سید مهدی سید صالحی در دقایق ۴۸ و ۶۱ برای تراکتورسازی گلزنی کردند. راه‌آهن نیز با قبول سومین شکست پیاپی خود در نیم‌فصل دوم، ۲۹ امتیازی باقی ماند.


لیگ برتر ایران 92-93


پنجشنبه 11 مهر سال جاری راه‌آهن میزبان تراکتور بود. شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در نهمین بازی خود در تاریخ لیگ برتر در برابر تراکتورسازی و در دیدار رفت لیگ سیزدهم یک بر دو مغلوب این تیم شدند تا هفتمین شکست خود را در برابر تراکتورسازی تجربه کنند.
این یک بازی تماشایی بود که در سطح بالایی از سرعت و تکنیک از سوی هر دو تیم پیگیری شد و به سود تراکتور تمام شد تا این تیم با این سه امتیاز روحیه‌بخش خود را آماده بازی فولاد کند.
در این بازی بازیکنان تراکتورسازی در نیمه دوم چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند که واکنش‌های مجید جلالی سرمربی این تیم به این اعتراض‌ها بسیار جالب‌توجه بود ... البته هواداران پرشور تراکتورسازی پس از دست رفتن این موقعیت‌ها شعار معروف «عیبی‌یوخ» را سر دادند.
در این دیدار میلاد فخرالدینی که پس از مدت‌ها مصدومیت و نارضایتی در ترکیب تراکتور قرارگرفته بود، هر دو گل تیمش را پایه‌گذاری کرد. در تراکتور حامد لک و کریم انصاری فر هم نمایش خوبی داشتند و در راه‌آهن خالقی فر پرتلاش ظاهر شد.
دیدار برگشت در حالی یکم فروردین‌ماه سال 92 برگزار می‌شد که تیم تراکتورسازی یک هفته قبل قهرمان جام حذفی شده بود و در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال میزبان راه‌آهن بود که در خانه متحمل شکست سنگین 3 بر صفر مقابل این تیم شد.
تراکتوری‌ها در نیمه اول با دریافت دو گل توسط رامین رضاییان و بهادر عبدی در دقایق 10 و 12 به رختکن رفتند و در نیمه دوم نیز با دریافت یک گل دیگر که حامد نورمحمدی در دقیقه 54 به ثمر رساند، درمجموع 3 بر صفر بازنده شدند تا کام تبریزی‌ها که به دلیل قهرمانی جام حذفی شیرین شده بود، تلخ شود.


جام حذفی ایران 92-93


سه‌شنبه 1 بهمن 1392 روز دوم از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با برگزاری یک دیدار پیگیری شد که طی آن تیم فوتبال تراکتورسازی در خانه راه‌آهن سورینت به پیروزی 2 بر صفر دست‌یافت و به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرد.
در این بازی سعید دقیقی در دقیقه 16 و کریم انصاری‌فرد 61 برای تیم تراکتورسازی گل زدند. غلامرضا باغ آبادی در این بازی از کنار زمین هدایت تیم تراکتورسازی را بر عهده داشت.
لوکابوناچیچ که در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر به دلیل بیماری از سمت خود در ذوب‌آهن کناره‌گیری کرده بود، در این دیدار با حضور در ورزشگاه تختی تماشاگر بازی سورینت و تراکتورسازی شد تا خیلی‌ها فکر کنند وی در آینده سرمربی تراکتورسازی می‌شود.


لیگ برتر ایران 93-94


21 شهریورماه سال 93 تیم تراکتورسازی در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر با حضور بیش از 30 هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با پیروزی مقابل راه‌آهن به صدر جدول رسید.
ترکیب شدن بهترین خط حمله لیگ برتر با اشتباه مدافع راه‌آهن پرگل‌ترین دیدار هفته را در پرتماشاگرترین دیدار رقم زد.
لوسیانو ادینهو، سامان نریمان جهان و محسن دلیر برای تراکتور گلزنی کردند و مدافع راه‌آهن چهارمین گل تراکتورسازان را وارد دروازه تیم خود کرد تا تک‌گل علیرضا عظیمی در دقیقه دهم زیاد هم به چشم نیاید.

گفتنی است در تاریخ لیگ برتر،تراکتور فقط یک بار با هدایت تونی از راه آهن شکست خورده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی