ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 آنخل دی‌ماریاورزش آنلاین-نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گزارش داد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنان چشم به خدمت گرفتن هافبک آرژانتینی تیم فوتبال منچستریونایتد دارد. شیاطین سرخ، بدون دی‌ماریا به تور آمریکایی‌شان رفته‌اند و پاریسی‌ها قصد دارند از این فرصت استفاده کنند و با پیشنهادی 43 میلیون پوندی این هافبک 27 ساله را به خدمت بگیرند و با خود به تور پیش‌فصل آمریکایی‌شان ببرند.

دی‌ماریا که فصل گذشته در ازای 59.7 میلیون پوند با قراردادی پنج ساله به منچستریونایتد پیوست، پیش از این اعلام کرد بود که می‌خواهد در این تیم بماند و برخلاف فصل گذشته که عملکرد پر فراز و نشیبی داشت، در این فصل متفاوت ظاهر شود.

گفته می‌شود دی‌ماریا به همراه هم‌تیمی‌اش، مارکوس روخو که به تازگی به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکا شرکت داشتند به جمع بازیکنان منچستریونایتد در تور آمریکا ملحق خواهند شد.

قهرمان فرانسه در تاریخ 29 جولای (7 مرداد) در شیکاگو آمریکا به مصاف منچستریونایتد می‌رود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی