ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

محمد ایرانپوریان به دلیل مصدومیت به بازی دربی این هفته نمی رسد.
-شما می دانید که در داربی تبریز رنگها فرق نمی کنند؟
واقعا تا انجاییکه من می دانم طرفدارهای تراکتور هم تراکتور را دوست دارند هم گسترش ولی همیشه اولویت اولشان صد در صد تراکتور بوده است. مردم عشقشان تراکتور بوده ولی با همه دوستان و طرفدارها که در ارتباط بودم برای تیم دومشان، چه گسترش چه شهرداری و چه... ارزوی موفقیت دارند و برایشان سنگ تمام گذاشتند وتشویقشان کردند اما مطمئنا تیم اولشان تراکتور است.
-الان با توجه اتفاقات سال قبل جوی به وجود امده که ما امسال تیم دوم یا برادری نداریم. نظرتان در این مورد چیست؟
بله کاملا در جریان هستم ولی من تماشاگرانی را دیدم که همین امسال هم برای تشویق گسترش به ورزشگاه رفتند. افراد زیادی هم بودند که سال قبل حتی بعد از آن بازی با اینکه تراکتوری بودند، از این تیم حمایت کردند. هواداران تراکتور بزرگ اند و دل بزرگی هم دارند.البته من می دانم همیشه گفته اند که تیم اول آنها تراکتور است. مطمئنا در بازی های آتی به غیر از این بازی برای تشویق گسترش به ورزشگاه می روند.
-به بازی هفته بعد می رسید؟
صد در صد! من برای همین بازی هم شرایطم مساعد بود. فقط متاسفانه چند روز است که نتوانسته ام تمرین کنم اما قطعا از فردا می توانم تمرین کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی