ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

ورزش آنلاین

آخرین اخبار ورزش ایران و جهان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ورزش آنلاین-دیشب هادی ساعی،تکواندو کار سرشناس و مدال آور سال های نه چندان دور،میهمان یک برنامه در شبکه شما بود.مجری برنامه از ساعی پرسید شما طرفدار کدام تیم هستید؟اگر استقلالی هستید رنگ آبی و اگر پرسپولیسی هستید رنگ قرمز.هادی ساعی در جواب گفت هیچکدام.من ترک هستم و رنگ قرمز من تراکتوریست.بعد از آن بحث به بازی تراکتور مقابل نفت کشیده شد و ساعی ضمن تمجید از تیم محبوبش خاطرنشان کرد  که تراکتور فقط به خاطر مسائل داوری قهرمانی را از دست داد.

 

نظرات  (۲۰)

دمت گرم هادی. درود به شرفت
یاشاسین آزربایجان ایگیدی هادی ساعی
افرین به غیرتت شرفت الکی تودل تک تک ترکها جا نداری درود برشرف پدرومادرت که تورو تربیت کردند قابل توجه اقایانی که هنوز بیشترجاهای تهرانو نمیشناسند اما اس اس پس پس میکنند یادشون رفته نون تراکتورو خوردند رفتند استقلال پرسپولیس همه چی یادشون رفت 
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۱ علیرضا نجفی تبریز
عرضه داشتی که یه کامیون مدال طلای جهان والمپیک رو گرفتی یاشاسین هادی قردش
مثل خیلی ها نبودی که ترک باشی و تو تهران خودتو گم کنی آفرین به شرفت بچه اذربایجان
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۳ مجید محسنی
یاشاسین هادی ساعی تورک اوغلی
یاشا گیشی یاشا
یاشاسین هادی ساعی
سایت خیلی خوبی دارید.همه  مطالبتون جالبه.به شما هم توصیه میکنم بقیه اخبار این سایتو بخونید خیلی خوب تحلیل کرده.من که عاشق این سایت شدم
۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۷ تربیز (تبریز یوخ)
مجری فکر می کرده که می گه استق لول و یا چرت پولیس 
۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۴ تراکتور(بارسلونا)
یاشا ساعی
دمی ایستی. ولی اولده ددی تیم ملی فقط. سوراکی آرش میر اسماعیلی ددی من هوییتیمی حفظ،إلرم. و اوز شهریمین تیمینین طرفداریام. تازا هادی ساعی اویاندی و یادنا دوشدی ترکدی و ددی اگر اوجوردی منم تراکتوریم.
پاسخ:
ممنون از نظرتون.بله درسته.ولی ما خواستیم خیلی مختصر گفته باشیم.باز هم ممنون.
جانیماسان هادی .الله سنی ساخلاسین.معنی جانمی هادی .خدا تو رو حفظ کنه 
نه بابا این حرفا لایق هادی نیست.این همیشه میگفت من بچه شهر ری هستم.تعصب نداره
ساعی وقتی قهرمان جهان شد مدال خود را بر مردم اذربایجان تقدیم کرد ایشان انسان بزرگی است اقای ساعی درود بر شرف شما. یک عدده خود باخته ها که یاد بگیرند که اغوش وطن با فرزند های قهرمانش همیشه امن است
یاشاسین آذربایجانین نهنگ اوغوللاری هادی ساعی
یاشاسن ساعی
یاشاسن فقط غیرتلی تورکلر
یاشاسین به شیرهای اذربایجان نظیر هادی ساعی.
یاشاسین تور
یاشاسین تورک اوغلو 
یاشاسین
زنده باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی